Služby a ceny

Nabízím organizační podporu akcí, zejména svateb.

V praxi to znamená, že umím zajistit vše – od průzkumu trhu a výběru dodavatelů, přes jejich koordinaci až po zabezpečení hladkého průběhu celého dne akce a s ním spojeného následného vypořádání a úklidu, ale také i jednotlivé segmenty tohoto celku – vždy záleží na domluvě.

Při rozhodování o tom, zda potřebujete pomoc s organizací, si rozmyslete následující:

  • Jak jste organizačně schopni Vy nebo Vaši blízcí, a na kolik chcete sebe nebo ostatní hosty pověřit úkoly či zapojit do organizace a plánování.
  • Jaké jsou ideální finanční možnosti – kolik peněz chcete utratit.

Poskytuji dva základní typy spolupráce:

OD ZAČÁTKU DO KONCE – zahrnuje veškeré konzultace, zajištění a zprostředkování služeb dle  domluvy a samotnou organizaci hlavního dne a 12 -24h předem a po akci (cca 30-50h práce)

+- TEN DEN – budu Vám k dispozici na domluvené hodiny v den akce, a zajistím její průběh v předem stanoveném rozsahu dle předchozí  nezbytné konzultace (jedné nebo více), kde si řekneme, jakou máte představu a předáme si potřebné informace (cca 8-25h práce)

Preferuji první způsob spolupráce, jelikož tak můžu mít vše od začátku pod kontrolou, poznám klienty a jejich přání, a tím můžeme eliminovat spoustu potenciálních potíží.  Neznamená to rozhodně, že Vám budu do všeho mluvit, jen zabezpečím, aby se na nic důležitého nezapomnělo a vše běželo jak má.

Cena služby je stanovena hodinovou taxou ve výši 490Kč, kdy má klient přístup do mých záznamů on-line a rozsah hodin je předem orientačně domluven.

Pro bližší kalkulaci Vaší akce či konzultaci mě prosím kontaktuje, můžeme se sejít na nezávazné první schůzce, kde zjistíme, zda bychom chtěli spolupracovat.